Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до участі в управлінні справами класу через організацію колективної творчої діяльності та учнівського самоврядування, яке розглядається як форма творчої співдружності вчителів і учнів, як спосіб вияву організаторських і виконавських здібностей та можливостей школярів у різних видах діяльності, спілкування та відносин, як засіб вироблення управлінських навичок і вмінь. даний досвід роботи дозволяє повною мірою реалізувати ті завдання, які постають перед педагогами у процесі впровадження системи роботи над формуванням учнівського самоврядування в класному колективі для розвитку особистості учня.
середа, 30 березня 2016 р.
Досвід класного керівника з теми «Розвиток особистості учня через упровадження учнівського самоврядування»
Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до участі в управлінні справами класу через організацію колективної творчої діяльності та учнівського самоврядування, яке розглядається як форма творчої співдружності вчителів і учнів, як спосіб вияву організаторських і виконавських здібностей та можливостей школярів у різних видах діяльності, спілкування та відносин, як засіб вироблення управлінських навичок і вмінь. даний досвід роботи дозволяє повною мірою реалізувати ті завдання, які постають перед педагогами у процесі впровадження системи роботи над формуванням учнівського самоврядування в класному колективі для розвитку особистості учня.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар